FAQ

Veelgestelde vragen


Algemeen


  • Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

    Wij accepteren pinbetaling (ook contactloos), Tikkie, creditcard betaling en contante betaling.

    In overleg is betaling op factuur ook mogelijk. 

  • Kan ik vooraf een taxi bestellen?

    Ja dat kan. Om een taxi te bestellen, kunt u ons bellen of een email sturen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Moet ik altijd de voorste taxi nemen, bijvoorbeeld op het station of het Waagplein?

    Een ongeschreven regel is dat u op het station wordt verzocht de voorste taxi te nemen. U kunt echter een taxi naar keuze bestellen die u ophaalt bij het station. In dat geval hoeft u niet de voorste taxi te nemen maar stapt u in bij de taxi die u heeft besteld. 

    Op het Waagplein geldt niet de regel dat u de voorste taxi dient te nemen. U kunt instappen bij welke taxi u maar wilt.


Schipholtaxi


  • Word ik gecombineerd met andere klanten?

    Nee, u word niet gecombineerd met andere klanten. We rijden u rechtstreeks van uw adres naar Schiphol en andersom.

  • Staan jullie op Schiphol klaar als ik ben geland?

    Wanneer u bij ons een taxi reserveeert om u op te halen van Schiphol, vragen wij naar uw vluchtnummer. Aan de hand van uw vluchtnummer houden wij in de gaten of uw vlucht vertraging heeft of juist vroeger landt. Wij streven ernaar dat de taxi op Schiphol klaarstaat op het moment dat u uw bagage ophaalt. Bij het inplannen van onze chauffeurs gaan wij uit van de verwachte aankomsttijd van uw vlucht en van vluchten van eventuele andere klanten. Wij plannen dit ruim zodat ook bij kleine afwijkingen in aankomsttijd uw taxi direct beschikbaar is. Echter, bij grote afwijkingen in aankomsttijd van uw vlucht, danwel van de vlucht van een van onze andere klanten, kan het gebeuren dat onze planning onder druk komt te staan. Daarnaast geven wij in zo'n situatie voorrang aan klanten die náár Schiphol reizen. Wij kunnen dus helaas niet altijd garanderen dat de taxi klaarstaat en mogelijk zult u even moeten wachten.

  • Kan ik annuleren?

    Ja u kunt bij ons kosteloos annuleren. Wel verzoeken wij u vriendelijke het zo snel mogelijk aan ons door te geven als u besluit uw taxi te annuleren zodat wij onze planning kunnen aanpassen.

  • Ik ben geland op Schiphol. Waar kan ik de taxi vinden?

    De taxi haalt u op bij de vertrekhal aangezien deze voor ons makkelijker te bereiken is dan de anakomsthal. Wij verzoeken u, wanneer u bent geland en u uw bagage heeft opgehaald, contact op te nemen met de chauffeur (telefoonnummer 072-2 340 340) om door te geven bij welke vertrekhal u staat zodat de chauffeur u daar kan ophalen. 

Share by: